OM IORDRE

iOrdre giver dig mulighed for at tilgå kundeoplysninger, salgshistorikker, optage ordre og meget mere. Direkte oven på din Navision, C5 eller UniConta.

iOrdre er en hurtig og nem måde at gøre sin C5, Navision eller UniConta tilgængelig for kørrende sælgere, konsulenter eller andre personer i virksomheden, som har behov for at kunne tilgå kundeoplysninger eller optage ordre mens de er “på vejen”. iOrdre er bygge direkte ovenpå C5, Navision eller UniConta og er således enkelt og ligetil at implementere.

Direkte integreret i dit ERP-system

iOrdre er direkte integreret i dit ERP-system og der er således ingen forsinkelser eller opdateringstider på data når de skal indlæses eller udlæses.

 

Nemt at implementere

Hos iOrdre er vi ligeledes konsulenter i såvel C5, Navision samt UniConta og kan derfor hjælpe dig med at implementere iOrdre i din virksomhed. Som udgangspunkt er systemet meget let at implementere, men der kan dog blive behov for tilpasninger såfremt dit ERP-system ligeledes er tilpasset.

For at kunne køre iOrdre skal du i dag køre et af nedenstående økonomi-systemer. Vi arbejder på at udvide antallet og systemer og du er naturligvis meget velkommen til at kontakte os for at høre omkring udviklingsplanerne, såfremt du i dag, anvender et andet økonomisystem i din virksomhed.

C5 (Concorde)

Du skal køre enten C5 2008, 2010 eller 2012. iOrdre virker kun såfremt du kører SQL-database og er således ikke en mulighed såfremt du kører på en native database. Såfremt du ikke kører SQL-database kan du vælge at opgradere din database, hvilket vi ligeledes kan være behjælpelig med.

NAV (Navision)

iOrdre understøtter NAV (Navision) i versionerner 2013 R2, 2015 og 2016.

Uniconta

Et af de nye webbaserede økonomisystemer, som specielt appellerer til de små virksomheder, som har brug for en standardløsning til en fast lav pris. Systemet er grundlagt af Erik Damgaard, som ligeledes er en af menneskene bag C5 og NAV.

 

Vores forhandler, Concept Data fra Herning, har lavet en video, der viser integrationen til UniConta.